Te vaak hebben medewerkers meer last dan gemak van de meubelen in hun werkomgeving. Dat is de wereld op zijn kop, zeker in een omgeving waar hoge eisen worden gesteld aan de medewerkers op het gebied van kwaliteit, betrouwbaarheid en hygiƫne. Dan moet een meubel niet voor extra obstakels zorgen.
Bij DCRF stellen wij daarom de medewerker centraal. We observeren, voor zover mogelijk, de dagelijkse handelingen en bespreken met de klant wat de specifieke eisen en wensen zijn. We inventariseren de processen en het gebruik van het meubel tot in detail. Wat zit er in een kast? Worden er spullen uitgehaald of juist in opgeslagen? Hoe vaak wordt de kast bijgevuld? Hoeveel mensen kleden zich dagelijks om in een ruimte? Welke kledingstukken dragen ze (overalls, handschoenen, jassen, mondkapjes, overschoenen)? Zijn er gescheiden afvalbakken nodig? Werken er verschillende mensen aan dezelfde onderzoekstafel? Moet een meubel verplaatsbaar zijn? In deze inventarisatie ligt de basis van de oplossing die wij gaan ontwikkelen. Creativiteit en toewijding zijn daarbij sleutelwoorden.
Of het nou gaat om nieuw te bouwen faciliteiten, renovaties van ruimtes of vervanging van het huidige meubilair – wij denken graag vanaf de start met u mee om de meubels optimaal in te passen in de dagelijkse werkomgeving. Door onze ruime ervaring en door goed te luisteren naar uw eisen en wensen zijn wij in staat meubelen te vervaardigen die naadloos passen binnen uw bedrijfsvoering.
Lopen uw medewerkers tegen een probleem aan met het meubilair of heeft u een nieuwe inrichting nodig? Wij bespreken graag de mogelijkheden voor uw werkomgeving. Neem contact met ons op via: info@dcrf.nl of bel 033-245 8334.